Yeni Bakı / New Baku Business Center

Yeni Bakı silsiləsindən daha bir tikili. Dənizkənarı milli parkda köhnəsinin yerində inşa olunan Bakı Biznes Mərkəzi :

Bakı Biznes Mərkəzi

Bakı Biznes Mərkəzi

This entry was posted in Baku and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Yeni Bakı / New Baku Business Center

  1. Salam Rauf,

    Bu layihelerin iqtisadi esaslandirmalarini haradan tapmaq olar? ne qeder semereli layihelerdir, budceleri nedir ve s.? Eks halda mende ele teesurat oyanir ki, neft pullarini budcesi shishirdilmish tikinti layihelerine yoneltmekle en qisa zamanda menimsemek hedefi var bezilerinin.

    Belke IRELI olaraq mene komek edesiniz bu layihelerin iqtisadi esaslandirmalari ile bagli senedleri elde etmeye?

    Belke bu biznes merkezinin evezine bir elm muzeyi, elm merkezi tikmek iqtisadi baximdan daha semereli olardi? Sizi dusundurub hec bu mesele?

    Hormetle,
    Baxtiyar H

  2. Parvin Huseynli says:

    Memarliq abidesi olaraq Bakiya gozel goruntu verecek,amma ondan basqa hec ne.Mece Bakida tikliecek yeni binalara,ister otellere,ister business sentre olsun cekilen xerclere Azerbycandaki butun dovlet universitetlerini ela veziyyete getirmek olar.ADNA-da,BDU-da ATU-da oturmaga ne otaq var,ne de oturacaq.Umimimilli lider H.Aliyev “Tehsil bir milletin geleceyidir” dediyi zaman bu binani tikenler yeqin yatirmislar,her yerde de deyirlerki biz onun davamcilariyiq.
    Bu bele olmalidir,cunki universitetlerin temiri ve avadanliqla techizinden xalq qazanacaq,amma otellerin tiklmesinden ise mueyyen adamlar.

  3. Anar says:

    Evvela salam.
    Hem bu yeni proje tikili hemde diger yeni tikililer,mugam evi,yasayis binalari ve s.bunlar görünüs olaraq heqiqeten cox gözeldirler.men Bakimizin gözellesmesine varam.bunun ücün elimden geleni ederem.ama isterdimki bu gözellik hec olmasa xeyli müddet davam etsin.Bücceden ayirirlar basa düsdüm.Ayirdiqlarinin hamisini ayirdiqlari yere serf edirler,onu da basa düsdüm.bes 3 , 4 gün kecenden sonra o yeni tikili bilib aaa necede gözeldi,halaldi dediyimiz niye orasi burasi dagilmaga baslayir.
    Bax bu utanc vericidi.
    Bu biznes binasi mence denize bu qeder yaxin tikilmemeliydi.arzu ediremki men yasadigim müddetde onun yeniden qurma isleri ücün bücceden pul ayrildi deye esitmerem.

    Telefonla yazdim.metnde her hansi sehve göre evvelceden üzr isteyirem.

  4. su says:

    bu artiq hazirdi? yoxsa proyektidi?

  5. parvana says:

    salm.men oz vetenimi cook sevirem ve azerbaycanim her dasina kayasina kurban olaram men fexr edrim ki azerbaycanliyam bakima catan seher ola bilmez.

  6. parvana says:

    gezmedigim olke qalmadi ama bakiya catan olke ola bilmez ve yeni projelerede inaniram bilirem azerbaycanin cook gozel geleceyi var ve bu isde emeyi kecenlere cook sagol deyirem sagolsunlar hamimiz fexr etmeliyik ki bele bir vetenimiz var.men azerbaycanimi bakimi cook sevirem ve onunla fexr ediremki men azeriyem

  7. parvana says:

    axsaminiz xeyr haminizin novruz bayrami mubarek olsun canim azerbaycanim bitanem bakim seni cook sevirem

  8. Ayxan Moon says:

    Evvela Salam.men haminizin fikrine hormet edirem ve olanlardan yazacam.yeni gozle gorduyumuzun arxa planindan.dogurdan hamiya maraqlidi bizim zovqumuzu bezedirler amma altdan ne edirler bilmirik.bu cox adami dusundurmur.burda yadima bir idea dusur muselmanlari oz yolundan azdirmaq isteyirsense onlara eys isret ver ..mence bizede bunu verib gozumuzu yumurlar.daha derinlere getmek istemirem cunki bu ne mene ne de size xeyir getirer.kecek musbet tereflere kohne biznes merkezinde olan var aranizda?men olmusam cox gozel idi Azerbaycanda istehsal olunan butun mallar orda var idi.bu tanitimdi yeni bize gelen varli insanlara oz mallarimizi tanitmaq ve qarsiliginda gozel iqtisadi elaqe elde etmek.bir az dusunun ora cekilen xercinden cox pul getirir o biznes merkezi.ona gorede dediklerimize ve yazdiqlarimiza gerek diqqet edek.Kimin menim bu yazdiqlarima etirazi olsa menim mailime mektub yaza biler…

  9. Elvin says:

    Salam men bu cur layihelerin bakida tikilmesine varam..ama isterdim ki bu cur layiheler sumqayit weherinde de tiklisin.Cunki tekce 1 weherin inkiwaf etmesi duzgun deyil.

  10. elşən says:

    bayramız qutlu olsun
    yaxşı bayramlar

  11. elsad says:

    cox qozel tikintidi amma qoresen zelzeleye davamlidir?

  12. amid says:

    salam maleykum allaha yakin olan insanlar ben amid mamedov baki
    sheherindeyim
    sizden shu mugeddes gunde allahin ismi
    ile yalvaririm beni dinliyin bir sayt var ismi watchdog.az orada arayin
    (arashdirma videolari) orada ben konushurum
    derdimi dinliyiniz allah sizleri dinlesin amin telefonumuz 99470 307 36 01

  13. amid says:

    salam maleykum bu amid mamedovdur uzbekistanli derdimi
    sizlere yaziyorum ve butun sheherlere yazmishtim amma kimse beni
    saymiyor 9 yildir
    bu mugaddes gunde allahin ve hep mugadeslerin ismi ile haish ediyorum
    siz insanlardan xilas imdad diliyorum bir annemin asli turk marashli
    oldugu icin
    azarbaycan devlet migraciya xidmetinden bana muveggeti dakument verdiler
    ki ben
    azarbaycan vatandashi deyilim amma vatadashsiz xarici pasportu ganunu
    olarak bana vermiyorlar ve uzbekistan respublikasinin bakidaki
    konsulundan cevap geldi xarici ishler nazirliyine ben uzbekistanin
    vatandashi deyilim bana uzbekistanin dogum dakumenti ile ish vermiyorlar
    vatanima done bilmiyorum baki televiziyonlari bizi daha cekmiyorlar
    xazar tv xeyir korpusu aparici haci nuran bize hec allahin salamini
    vermiyor sonuncu defa bizi cekmiyor tusiab diyor bizdik deyil turk ve
    hep buyuk konsullar bakidaki beni saymiyorlar yalvaririm allaha
    hormet eden insanlar benim yazik annem kadin hasteliyinden eziyet
    cekiyor ve 17 yashli bacim var ev kiraye parasini veremedigimiz icin ev
    yiyeleri bizi kopek gibi atirlar disheri annemin pasaportu var amma
    bana eziyet veriyorlar ben uzumu mekkeye tutub ve inanirim bana kimse el
    uzadacak inshallah
    allah sizlere imdad olsun amin 9 yil eziyet icinde yashayan amid mamedov
    09 12 1982 il telefonumuz 99470 307 36 01 (spasinasboje@yahoo.com)

  14. alp says:

    salam.guneyliyem.
    azerbaycanli
    ama iki kusdur bu bir urek
    biri yarali
    biri darda galali
    huriyet hesti varsa
    azerbaycan var

Leave a Reply

