İRƏLİ Yeni il partisi !

Dekabrın 28-i İRƏLİ ÜGH Dəniz Vagzalının Caspi zalında Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəylik günü və Yeni ili qeyd etdi. Party haqqında fikirlərimi az sonra qeyd edəcəm. Burada isə təşkilatçılara və həmin gün bizimlə birgə olan hər kəsə təşəkkür etmək istəyirəm.

Bundan əlavə həmin tədbir mənim üçün “İRƏLİ-in 2007-ci il üçün ən reaktiv üzvü” adına layiq görülməyimlə əlamətdar oldu. Təkrarçılığa yol verməmək üçün çıxışımı olduğu kimi yazıram :

Bəlkə də bu hədiyyənin yarısı doğurdan da mənim notbukuma getməlidir )))
Mən Piter Jackson deyiləm, bu da Oskar, deyil. Amma, onlar qədər sevincliyəm. Səbəb isə qarşılıq görməyimdir.
Bu mənim üçün surpriz olmadı. Biz il boyun bunun üçün çalışmırdıq, amma bunu gözləyirdik. Niyə görə biz ? Uzun illər bundan əvvəl hər şeydə birinci olmaq mənim həyat prinsipim idi. İstər futbolda ən çox qol vuran, istər Coğrafiya fənnindən ən çox 5 alan və s. İllər keçdikcə, təcrübəm artdıqca, anladım ki, esas mənim birinci olmağım deyil. Əsas mənimlə birgə olanların və ya mənim birlikdə olduqlarımın birinci olmasıdır. Odur ki, bu sevinci mənə yaşatdığınıza, super team olduğunuza görə sizlərə təşəkkür etmək istəyirəm.
Təəssüf ki, İRƏLİyə gələndə mənim təhkimçim olmayıb – ən böyük minnətdarlıq ona düşərdi. Onun əvəzində ireli.az-a təşəkkür edirəm…İlk 6 nəfərə təşəkkürlər…Başda müəllimim Hikmət Hüseynov olmaqla 8 nəfərə təşəkkürlər, İRƏLİnin yeganə 2 hərfli departamentinə – 13 nəfərə təşəkkürlər, tibb tələblərinə xüsusi təşəkkür, WAP kollektivinə, bu il boyu birlikde çalışdığımız bütün İRƏLİçilərə və Şeyx Orxan Əliyevə təşəkkər edirəm.
Söz vermirəm ki, 2008-ci ildə də Reaktiv üzv seçiləcəyəm, amma söz verirəm ki, bu adı qorumaq üçün daha səylə çalışacağam.
Sonda isə etiraf edirəm ki, mən 2-ci ailəmi sevirəm, bu ailə İRƏLİ, İRƏLİ isə sizlərsiniz. Mən sizi sevirəm !

P.S. : çoxdandır şəkil çəkdirmirdim🙂

party_raufray_3.jpg

party_raufray_2.jpg

This entry was posted in IRELI PY. Bookmark the permalink.

4 Responses to İRƏLİ Yeni il partisi !

  1. Aydan says:

    party super ke4di
    xoshuma geldi
    teshkilat4ilara halaldi
    4ox sag olun

  2. Aydan says:

    Party 4ox superrrr ke4di..
    xoshuma geldi….
    teshkilatchilara halal olsun….
    4ox sag olun….
    umid edirem ki, novbeti partylerde bele maraqli ve xosh kecher…..

  3. SABINA says:

    Umid edirem ki ,novbeti partiler bele kecmez.xow ve maraqli kecer ))))))

  4. RAUFRAY says:

    Gəlin ümid edək )

Leave a Reply

